♥ снαрτєя σf мγ lίfє ♥

τнίѕ ίѕ нσω τнє ѕτσяγ gσєѕ


Missing In Action @ LiveJournal
ChubJepon
chubjeponksiao
I have moved Link ! 
Im active in blogspot.com .
www.farababyv.blogspot.com


M.I.A for now !
Toodles ~ Bye love ! 

Im in SCHOOL !
ChubJepon
chubjeponksiao
Hello mates ! gahh ~ its after school but yet im still in school ! Got the art workshop thing . ( boring ! )
Sitting beside fadhlyyn now , waiting for the rest of art people to come . pfft ! seriously , damn darn bored . So , i decided to update the post in LJ . nothing new , only for some terrible thing that happened to me . I was beaten by BF , okeyh la , was kinda my mistakes . At least now , i have realised my mistakes ( & hoping i'll not repeat again . )
Hmms , what else eyh ? Ouh yarh ! have i told you this , I AM SO INTO AVENGED SEVENFOLD ! Zacky Vengeance , So cute ! haha ~ lol .
hmms , 10mnths anni coming . Just hoping he'll remember it & we aint having NIGHTMARES BEFOR MONTHSARY . gahh ! 
I cant really tell much now , so long never update .
You guys might have thought of my LJ as so pathtique LAME ! yea2 . . i understand .
Ouh && yesterday went to bedok HQ . Stupid police . So FLIRTATIOUS . LoL . hmms , well2 . told my I.O that firzana spammed me in the BLOG ! true kn ? got evidence la , i dont give her a fuck . Haha . stupid PIG . * oink2 *
Well , tomorow GOOD FRIDAY . am going to the church . HAHA ! JOKING . hmms , holiday is tomorow . got plans . well , i'll be heading for bedok port . Meeting my people & cousins there . Its gonna be HECTIC uh tomorow . pfft *-*
hmms , okeyh la . got nothing uch to say now uh . Hoping to be able to post pictures the time i get home , which would be like 4 or 5 ? So , see ya soon darlings ~ 


♥ Its Just Untitled
ChubJepon
chubjeponksiao
Hello loves ! goodness gracious . been busy here & there , dont have time to update . life as per normal , but got a lot of misunderstandings with bf .
Ouh well , nothing post . byeeeeeeeeeeeeeeee ~

Tags:

24th March 09
ChubJepon
chubjeponksiao
Sorry for sooo not updating kinda long . Very2 busy liao . haha ~ My apologies .
- Went to changi with friends on the 20th & 21st .
- 22nd , stayed at home . Celebrated me belated birthday & daddy's advance birthday .

Intentionally , today spent whole day with bf . COOL . haha ~ Didnt really get to the E-learning thing , coz was like , so down with sickness . HUHU .
Ouh n yarh , i dont really seem to have any ideas to right lots of things . So , as i promised the oter day . i'll post pictures . (: COMING RIGHT UP .

Me & daddy"s BIRTHDAY cake (:
Me & daddy's birthday cake . Damn fucking delicious la sia ! haha~ But too bad , i cant eat chocolate sponge cake , so people , NEVER EVER offer me chocolate cakes . It really makes me hardcore vomit . !

Me , lil sister & daddy . Do we look alike ? LOL .
Okeyh . Daddy's birthday , 23rd march . Happy BELATED birhtday ayah . Hmms , Today upcoming picture , coming right up ! 




I swear i had a great time with you baby ! weeeeeee ~ oke laa . more pics to be uploaded soon . i love you syg (: Nites people !
Tags:

19th march * yaaye ! *
ChubJepon
chubjeponksiao
Chak2 . ! okeyh bored .
- sorry for not updating yesterday .
- was busy at chalet .
- too tired .
- Enjoyed the most .
- Had fun with Boyfriend , Apai , Boi , Kai , Udin & irshad . Not forgetting , Shahreen & rosli .
Thanks to auntie & uncle that brought us out .
- Not really much to update .
Cant wait for tomorow ! weeeeeeeee ~ Boyfriend is still asleep now , waiting for him to wake up & plan stuffs-to-bring tomorrow . Hopefully he'll bngon by 10 uh sei . I don wana sleep late todayy , Tomorow is gonna be a big day for me ! woooohoooo ! After tomorow , i'll promise to update pics . Toodles for now ~ 
kinda busy , dwnloading songs for mp3 (:
Muaxies ! 

16th march * Had fun ! *
ChubJepon
chubjeponksiao
Okeyh . today was damn laugh laugh LAUGHTER . haha ~ Enjoyed a lot at bedok reservoir . hanged out my cousin , if u guys noe him , Apai & some other friends . not forgetting BOYFRIEND (: weeeeeeeeeee ~
Boyfriend , Apai & spark . haha !

Me & Boyfriend . Apai called us the sweetest among the hawtest .


My boyfren , dare to snatch him away ? dare to face the consequences .

Okeyh la , thats all actually . damn lame la . gtg ~ toodles ! 

ps : I love my people . 20th march taunting at changii ! yaaye !
Tags:

15th March 2009 * my bdaee ! *
ChubJepon
chubjeponksiao

My Love , once told me " When im all alone with the stars above , ue are the one i love and i'll always love you you till the end . "
 
Sweet right ? Thats the first thing & words that made me smile today @ 6.36 a.m . N baby , tanx fer d birthday wish . To all my fellow friends , tanx fer d wish to yea ? Appreciate it lots . To my Abang , tanx fer wishing me too . . at the same time , tanx fer d advice u gave me . I LOVE YOU .

Really am nervous today seyhh . . gonna celebrate birthday , but my cousins & family woudnt tell me where we're going . DOnt want kena bashh . huhu . & im missing boyfren .

Ue , tanx for everything . Tanx for being there whenever i need you . For being the one that actually understands me the most , the one that pampers me alot . Your werds touched my soul a lot . I miss you so much now , am looking forward to seeing you darling . I LOVE YOU .

p.s : cant write much . GTG for now . (: * toodless ~ *

14th march . Happy 9mnth anniversary dearest . * 1 day to bdae *
ChubJepon
chubjeponksiao
The very thought of you makes my heart sing
Like an April breeze on the wings of spring
And you appear in all your splendor
My one and only love

The shadows fall and spread their mystic charms
In the hush of night while you're in my arms
I feel your lips so warm and tender
My one and only love

The touch of your hand is like heaven
A heaven that I've never known
The blush on your cheek whenever I speak
Tells me that you are my own

You fill my eager heart with such desire
Every kiss you give sets my soul on fire
I give myself in sweet surrender
My one and only love

You fill my eager heart with such desire
Every kiss you give sets my soul on fire
I give myself in sweet surrender
My one and only love

Hello people on earth ! im damn damn chirpy ! Nineth Month Anniversary is like TODAY . though , the past few day me & boyfriend really were in bad terms , but yesterday we sorted things out alrdy . Which is like at bedok . He admitted his mistakes ( RELIEVED ! ) . On my behalf , i was in some wrongs la . Im the type that would easily be hot tempered . big deal ? it runs in the generation . LoL . But somehow , ive learnt to controll my temper , BY BEING SARCASTIQUE ~ cool enough ? haha . At the same time , being sarcastique even would piss him off . Okeyh2 . wadever it is la . . Things are sorted out alrdy wad . haha~ Happy , chirpy . Im so in a good mood . Wondering who's gonna spoil my mood .
Ouh yes . Before i forgot , Sorry for not updating yesterday . I was really damn tired ! Hah ! After school , went home . Bathe , Eat & changed . Met up with Popai at tamp inter . Tagged him along for piercing . Than , met up with boyfriend at sunplaza park . Soon , all 3 of us went to Mac toilet . After that , we wanted to go Bedok & slack . Otw to the interchage , we saw our ALL TIME ENEMY . Boyfriend was damn fucking pissed off & wanted to bash them . I was like , " Public uh dear . Singapore is small . Anytime can get them . "
Agree ? He really insisted on listening to me . So , he was like running after them & I was like tryna stop him . so BLABLABLABLA .
Coincidently , bumped into lots of friends sia ! I saw my cousins ex , Ikaliao , Ellis spade , & like truckloads . haha ~ OKeyh cool . so its like on the 13th march .
Reached bedok , me & boyfren slacked with Apai , Kai , Spark , Ayul , BoiSpade , Fadhilah & din . Later on , Boyfren went to the bus stop to fetch Ahloi . Minutes ltr , Qiqi , fifi , NanaDevil & shaa came along . WAHHH ~ like excited sia slacked with nana . So long wanted to meet her . haha ~ 
Soon , at 9.15 , i really got to go home . Cant stand my eyes . Damn tired & summore , i was really exhausted . 
SO reached home like @ 10pm . Went home straight . Apologies to Boyfriend for not waiting for the bus for you . Really sorry . 
Then ( at home ), i went bathe , eat & rested on the bed for a while . at 11.41 , Boyfriend called . Didnt talk to him OTF for quite long uhs . to tired la . . SORRY eyh sygg . . 
So thats why i didnt post up anything yesterday . SOrii .  

Okeyh now , im still waiting for bf to call . Hmms , again , Wishing a HAPPY 9TH MONTH ANNIVERSARY to you , muhd hafiz . tanx for the joys & tears . Afterall , i enjoyed it partly . & darling , lets learn from our mistakes . & one more thing , im glad that you realised this , dates before every any of our anniversary there will always be a MISUNDERSTANDING & ARGUMENTS . haha . Thank you for realising that . 

Okeyh now , i got to go . so yeah . . 
To firzana : watch your steps , your damn damn on my fucking nerves bitch ! 

Toodlesss ~ * hugs & kisses *    

12th march 2009 * 3 days *
ChubJepon
chubjeponksiao

Started my day TIREDLY . Seriously exhausted . Mum woke me up @ 6.05 am . i snoozed my alarm since 5.30 am . LoL . No reason y ive wanted to wake up early just now . Haha . Ouh yarh ! cause like i havent really plan on what to bring to school later . After all , i brought just a crumpler . In it , contained my wallet , hp , Mp3 , house key . Thats all . Brought along my file too . Its a Die-Die situation to bring my file . ( got reasons for sure laa ) . 
Left my home @ 6.45 am . Went to bus stop & waited for the bus . Took bus num 17 . Meeting hani & chanelle at Whitesand Primary area there . Miss called hani ( meaning : Im in the bus alrdy ) . Messaged boyfriend , telling him that im On my way to school . Coincidently , i met chanelle in bus 17 .  But i acted as if i didnt see her because i was ike DAMN sleepy . I really2 wanted to sleep at that very moment . bus 17 was always CROWDED . arghh ~ hate it sia . very squezzy & uncomfortable . Few minutes later , boyfriend called . He was like ALSO late uh . haha . everyone is like messed up . Most of us are like in the HOLIDAY MOOD alrdy siak . agree ? 
Reached Whitesand primary earlier then Hani did ( she's alwasy the slowest . hahah ! ) . After meeting up with her , went to school straight . Hah ! Looking forward to confront the FIRZANA . its just a moment of PLEASURE . haha . No sign of her in our prade ground . She might have came late . Well , dont give a damn . Saw izzah & told her to meet me at 10 bringing along the Firzana also . Had Flag raising ceremony ( pathetique ) . than got bck to class .

First lesson , Mother tongue( 2 period of this ) . class went smoothly oke laa . It was Mr.Syafiq sort-of last day today . Soo its like all of us gave him our last-ss attention in class . Class ended so soon while we were concentrating . Before proceeding bck to 3e4 classromm , we got some Class photo taken with him . Its based on his request ( aww , sweet nyerh ! ) . 

Next period , Elective humanities . I took Literature . Miss banu's period . GAWD . Lucky , it half-an-hour period only . By then , i & fadhlynn wasnt really in class all the way . Since lit class was at F block , 4th level . we went to look for FIRZANA . Including JOEY . Its like all of us hate her la . big deal ? haha ~ Bumped into while she was talking to miss shahidah . i was like , " eyh firzana , aqu nk bobal . kejap jek " & wahh fuck , miss shahidah interrupted , " die ade lesson syg . meet her later k ? " & i went , " uhhkk . "
so was like , we went bck to class . had a 5 min pathetique lit lesson , then Off to the toilet again . Passed firzana class , & i was so bitchy , " fiiiirzanaaaaa jumpe pat toilet skrg okeyh ? " ( ewww ! )
Totally a dog , she went to the toilet and meet me together with fadhlynn ( with the absence of joey ) . 
Firzana : emm , yes ? ape die fara ? 
Fara : kao ade hal ngn izzah ? 
Firzana : ( totally stucked ) . tak uh . die bilang kao yg aqu nk pukol die kn ? 
Fara : ( Being sarcastique ) Bkn tu jek . ade lagiii . . kao pon maki die . & tk psl2 name aqu plak eyh terklua . asl ......... ( wanted to say somtink , she interrupted . )
FIrzana : Tak2 . aquu tk ........ ( fadhlynn interupted ) 
Fadhlynn : eyh gal , kao tawuk saba tk ? kasi fara bobal eyh . pls eyh . 
Fara : ( haha ! ) tkmo nk tipu2 . tkde gune nye siol . 

So we went BLA BLA BLA BLA . . thats te SUMMARISATION . . fadhlyyn told me , she was like in a complete guilt . Sort of agree la suay . She was like so eager & engrose to fight bck a word i say . Ouh pls . Try me . Then , told her to be BETTER to izzah & she was like saying izzah was always tryna pick a fight with her . i was soo , WADEVER . ! Soon to be settled , she was a lil bit KEMBANG & went THANKS EYH FARA . THANKS EYH FADHLYNN . 
thanks ? for ? hah . so wadever la she . just dont think im siding you la hor . got no BIG time for you .

So then , went bck with lit . but its like few minutes to end of lesson . 
* lesson ended * Passed her class with that SARCASTIQUE smile on my face . ouh well , wad can i say ? i told you i was sarcastique . Live with it . Im perfectly bitchy at times . 
Next lesson was C.D then so on & so forrrr ~~~~~~~

After school , GOING ART MUSEUM ! weeeeeeeeee ~ 
its damn interesting . the sculptures , the art piece was damn nice want ! very interestingly created indeed . The course was from 2.30-5 pm . BOYFREN PROMISED TO FETCH !
but ended in so PISSING OFF reason , he slept accidently & didnt keep track of the time . gahh ! wadever la .
The course ended soon . & off to home .
On my home in bus 39 , boyfriend called . He was like SORRY SORRY & tryna explain his situation . I was like OUH OKEYH . ERMM , TKPE , NEVERMIND . So he was like asking me to cool dwn & so on . blablabla .

Reached home , went to eat , Bathe , messaged boyfriend & slept ! weeeeeeeeee ~ 
okeyh , im still sleepy . got to go .

p.s : still pissed off ~ 

* OUH2 , & didnt i mention something ? i passed everything . except for maths ! *


11th march 2009 * 4days *
ChubJepon
chubjeponksiao

Hello PEOPLE ! Back to basics . ( haha . )
Wahh . Fuck ! today , damn PISSED OFF with lots of things . tiring some more uh sei .
First problem , boyfriend .
Second problem , ORAL .
Third problem , Sec one & two stupid bitches ! 
Fourth problem , I JUST CANT FIND THE SOLUTION FOR MY PROBLEMS ! 

Had a terrible fight with boyfriend this morning . Gawd . Cry cry cry . ( its weird that i just dont get tired of it ) . During last few minutes in coursework period , boyfren called . Didnt get to answer it cause teacher was like nagging . So , kinda problematic to answer his call . But for sure , i was like HAPPY when he called . It has been like 13-16 hours since i waited for his call . I didnt get to sleep well , i kept on waiting for a miss call from him . I didnt feel like having breakfast . Didnt even have a good wake up call ! 
Thats partly the problem . As i was saying , he called me at 11.00 am ( i was on my way to the canteen ) . I was kinda shock when he told me that he was at home . I mean , he should be in school today . I was like , " why arent you in school ? " & he was like , " i woke up late . " In SINCERIETY , i went " Uhh . okeyh " . i was smiling away . & btw , my mind was somewhere else . BECAUSE directly in front of me was my Displine Master . . Kinda feared that my phone will be confiscated , so i was Holding him on . Seriously , i didnt mean to be sarcastique or whatever . But dearest boyfriend thought that i was being sarcastique & that he have had to scold me like one freak . Also , made me not have my recess time eating but yet fighting over him thru the fone . I was shouting cause my surrounding was terribly NOISY . i just cant stand it but have to shout . Didnt have the intention boyy . That part , totally my fault . But please , never JUDGE me wrongly ! -_-
While argueing with boyfriend , got this group of BLACKS stared at me . i was like " FUCK ! what are those fuckres staring at siak ! " . Truely , i was pissed off with almost everyone . Then one of them was like saying among them , " fuck you la . go stare her for what sia ! "  . . then they went DA . . DA . . DA . . 
Back to the argument part , i was damn2 pissed off , i slamed my phone & hang up on him . Really cant controll my anger sia ! serious . But my ladies calm me dwn . they were like CHILLING me . i was like OKEYH COOL . On the way bck to class , there was this sec 1 fucka , seriously got lack of respect sia . I was like , " eyh , excuse eh " . Then she Banged me ! hardly , very pissed off siak ! i banged her back . & end up having this BIG RED SPOT on my hand . but dont care la . i get so messed up today . ):
Social studies period , I & fadhlynn went to the toilet .( ms shaheeda didnt come , thats why ) Fadhlynn was so kind , she helped me make BOYFRIEND realised his mistakes . THANKS LYNN ! Things went a lil bit okeyh from dere . But dhen i still sense that he wasnt happy enough ! truly , i wasnt la . i might have forgiven him , but yet things werent sorted out properly . Which wound can heel that fast right ? so it takes time . My ladies really put a sligth smile on my face . THANKS chanelle , hani & lynn . Then , it was time to get bck to class . By that time , i still can laugh . haha . LoL . & i was okeyh la . * meeting bf after school dhen * .

After school , got oral examination ! VERY NERVOUS siak ! seriously . huhu . did quite terribly just now uh . But ouh well , lets just close one eye for oral . 
& latest news , stupid FIRZANA getting on my fucking nerve siak . Ehk pompan , kao tkmo nk step power la sial . kao pk , kao sec 2 , kao blei sound member sec 1 aqu ? pala buto uh lu gerl ! kalo kao pk kao fanehhh kn babi , bsok kao tron skola uhk ? kao nk ajak kakak kao ke pape , ajak2 . aqu tungu peyh . kao sento memba aqu , kao kene uh siak ! kao ingat eyh , kalo tk serik kene pkol ngn aqu seme kn ? kao try lagik uh sial . wansuay uh lu gerl  . take care uh MINA REP !! 

p.s : so pissed off . gtg .   


?

Log in